balborsugu Nafakayı düzenli ödemiyor şubat ayını bugün yatırdı tazyik hapis için başvurabilirmişim de bunun içinde dava açılması gerekiyormuş avukat ücreti dava ücreti zaten aldığımız üç kuruş bu konuda bilgisi olan var mı
simseklivekalpli balborsugu bildiğim kadarıyla 3 ay üst üste yatırmazsa o aylar için başvurup hapis cezası çıkartabiliyosunuz böylece ödemek zorunda kalıyor. Ama düzensiz ödeme için ne yapilir bilgim yok