mmrtt Bebeğim 2 aylık gece ilk uykusu 5-6 saat kilo alımı güzel bir sıkıntı yok ama hep acabamı oluyorum sizce gece uykusunu bölüp emzirmeli miyim yoksa uyandığında mı beslemeliyim
Marianne mmrtt 2 aylık en fazla 4-4,5 saat uyumalı demişti doktorumuz. Kan şekeri düşerse uyanamaz. Midesi 5-6 saatlik besin almıyor.
sedosko26 mmrtt ben dün gece doğduğundan beri ilk kez kesintisiz 3 saat uyuduğu için uyandığımda mutluluktan gözlerim parlıyordu 🤣 hayalimi yaşıyorsunuz ama sağlıklı mıdır bilmiyorum 4 saatte falan uyku arasında emzirebilirsiniz gibi geldi..
masal_miray mmrtt kilo alımı iyiyse hiç uykusunu bölüp uyandırmayın derim sizde mis gibi uyuyup dinlenin hatta 😊
mmrtt Doktorum da bana kilo alımı çok iyi 5 saate kadar yatabilir bırak uyusuun uykusunu bölme demişti ama 6 saat e çıkınca kafam karıştı bir bebek 5-6 saat aç kalabilir mi diye