Kartanesi26_ birerkekbirkizannesii ya şey diyorum sürekli ya hasta olursa ya mamayı içmezse diyorum ek gıda da yemiyor çünkü gün boyu beslemeye çalışmakla geçiyor 🤦🏻♀️ çok zor bi bebek