Merhabalar 3 yaşındaki kızım kendi kendine uyuyor fakat biz yanında yatmalıyız. Bu sırada uykuya direniyor ve uyuması resmen iki saati buluyor zaten oldum olası uykuyu seven bir çocuk olmadı ama yıldım. Sabahtan akşama kadar oyna uyuması da iki saat derken bana zaman kalmıyor.buarada 8:30 da götürsem 10:30 dalıyor 9:30 da götürsem 11:30 da uykuya dalmadan rutinlerimiz de var mesala masal anlatma gibi… Şimdi bu durum normal mi anneler. Ve ikinci olarak uykuya dalma süresini nasıl kısaltabilirim. Bir çözümünüz var mı ( sabah 7:00 kalkış öğlen en fazla bir buçuk saat uyku akşamda 10:30 uykuya dalış)