Kızlar 28 aylık oğlum var 1 yaşında çok güzel konuşurken iki cümle bile kuruyordu anne anneanne diyordu ama son 1 senedir dememeye başladı anne yerine bana (ada) diyerek hitap ediyor. Kelime haznemiz bir anda küçüldü. Baba, mama ,nini, dede bunları diyor artık sadece televizyon saatli bir şekilde izliyoruz sadece yemek yer iken onun dışında oyunlar , etkinlikler yaparız. Bol bol da kitap oluruz ve kitapları da çok sevıyor sesli sessiz diğer kitaplarımız hep var. Ama neden bir anda konuşmaydı kesti böyle aynı durumu yaşayan var mı ?