Kızlar oğlumun şöyle bir odası var. Henüz aktif olarak kullanmadığımız. Geçen hafta ikeadan dolap aldık. Allah nasib ederse bir ara kuracağız. Dolap düz beyaz. Çocuk odası yapma gibi bir fikrim yok. Uzun soluklu kullanabileceği bir oda olsun istiyorum. Eşim geçen gün bir anda acaba odayı mı boyasak dedi. Duvarlar beyaz ve temiz. Geçen sene taşındık. Yeni bina. Sizce boyamalı mıyız? Boyasak hangi renk olmalı? Var mı fikirleriniz. Salın üstümüze.

