simseklivekalpli Bana direkt astım belirtileri gösterdiğim için astım olarak ilaç başladı doktorum ve tek tedavisi de sanıyorum kortizonlu ilaçlarmış öyle bir konuşma geçmişti diye hatırlıyorum. Birde desmont hap kullanıyorum ben tekrar gitmem gerekiyor fakat hâla fırsat bulamadım. Şuan ben durumum da çok arada tam olarak ne olduğunu doktorum da bende bilemiyoruz 😂Benim bu şikayetlerim ağustos ayınsa hasta olmam sonrası başladı,bazı insanların akciğerleri hassas olup hastalık sonrası böyle tepkiler verebiliyormuş o yüzden doktorum da arada kaldı sanırım. Sizin de mi bu şekilde bir hastalık sonrası vs başladı? Hasta olduğunuz da nasıl oluyorsunuz? Ben şubat ayında infulenza geçirdim ve çok zordu hırıltılı nefes,tıkanma günlerce aciller de gezdim durdum.