Tgba123 benim oğlumda çok uyumuştu 2 . Ay aşısında birde aynı gün değil ertesi gün ateşi çıkmıştı 38oldugunda calpol ver demişti doktor ben 37.5 ta üzerini çıkardım ıslak havlu koydum calpola gerek kalmadan 1 saate düştü yani bugün ateşi çıkmadı diye ateş kontrolünü bırakmayın derim