yenibir Ben eskiden çok yapardım arkadaşlarıma eşime ablama bayadır oldu yapmayalı bir kere yaptım eşim az daha deli olucaktı bir ay konuşmadık 😀daha sonrası gelmedi sizler yapar mısınız şaka yoksa gereksiz mi bulursunuz 👀
yenibir gokcenmomys şehir dışındaydı bende aradım ben gidiyorum seni istemiyorum artık dedim 😀anam devamını anlatmim hiç
Tatlican yenibir Kimisi hamilelik şakası yapıyor. Bana göre çocuk yapmayan istemeyenn bu şakayı yapması çok saçma.
yenibir Tatlican evet bazen abartan çok oluyo kişiye göre normal bir şey yapılsa tadında bırakmak lazım
Prensesannesii___ Tatlican teyzem yaptı bunu ve gerçekten de hamile olduğunu öğrendi 😀 daha da saka yapmadı ikizleri olduktan sonra😆