Bunu kullanan var mı kızlar şu bir kaç gündür ihtiyacım oldu açtığım anda koyduğum yeri altı sırılsıklam çünkü direk buhar aşagısına düşüyor az havaya doğru buharı çıkar sanıyordum belki yaptığım yanlış bişe vardır diye sorması istedim siz ne kullanıyorsunuz ne memnunsunuz