Demirimiz 39 çıktı yani düşük yarın doktora gidicem muhtemelen ilaca baslicaz. 2 yaşına kadar kullalnmistik duzelmişti bıraktık. şimdi tekrar eksik siz neler yapıyorsunuz pekmez yediryorum ama anlaşılan ise yaramamış. 3 yasinda bu durmu yaşıyan var mi