simseklivekalpli Dediğiniz doktoru not edeyim aklımda bulunsun. Endokrinin yaptığı tüm testler 6 ayda bir yapılıyor işte şuan. Detaylı kan tahlili,hormon testleri vs tabi kemik yaşı ölçümü,vücut muayenesi. İşte cinsel organı,koltuk altı,göğüsleri,karnı ve boynuna bakıyorlar hep. Kemik yaşı için birşey söylenilmedi normaldi sanırım doktoru tahlillerin gayet güzel olduğunu bir sorun olmadığını söylüyordu. Burdan bir anne sağolsun endokrin doktoru olan bir arkadaşıyla sanırım,görüşmüştü testleri o da kemik yaşının yanlış hatırlamıyorsam 6 ay sanırım ileri olduğunu ama bunun problem olmadığını söylediğini bana iletmişti. (Konuşmaları bulabilirsem tekrar teyit edicem sizin için daha sonra) Şuan 4 buçuk yaşında daha endokrin kontrolümüz gelmedi ama evde ölçtüğüm de doğru ölçebiliyorsak 121-122 cm civarı çıkıyor kilosu da 23,5. Oğlum da uzun boylulukla birlikte inmemiş testis öyküsü de olduğu için bu kadar takılıyorlar sanırım en son genetik doktorunun söylediği bu şekildeydi,birşeyleri elemek istiyorlarmış ama elenecek bir durum da yok gibi görünüyor. Bütün tahlilleri normal çıkıyor,genetik test yapıldı kromozom analiziydi sanırım o da normal geldi bir sorun yok dediler. Öyle gidip gidip geliyoruz işte bir belirsizlikle maalesef.