Aselelis27 Kızlar merhaba benim kızım 48,5 santim 2880 gram doğdu bugün gittiğimde 4 kilo 240 gram olmuş boyda 54,5 olmuş devlet hastanesi olduğu için duzgun bir bilgi vermiyor cimbizla alıyorum lafi sizce kilo alimi nasil
drykrbn Aselelis27 hayet iyi benm kızım da 49 cm 2700 doğdu 2. Ay kontolünde 4500 53 cm dr iyi demişti bize ilk 3 ay her ay 1 kilo alsa yeterliymiş
drykrbn Aselelis27 bizim de öyle ben not alıp tek tek soruyorum birde özel ya bi zahmet bilgilendirsin devlette olsa herşeyi ona danışmak zorundayız siz not alın ay boyu gittiğiniz de sorun mutlaka her dr yönlendirmesi de farklı oluyor
Aselelis27 drykrbn oyle yapacağım bir doktorun dediğini diger doktor beğenmiyor veya doktoru birsey söylüyor diger ay götürdüğünde benmi demistim diyor şaşıp kaliyorum