Geçenlerde üst dişimde dolgum kırılmıştı, randevu aldım dişçiden gittim önce dişlerim için röntgen istedi. Neyse dolguyu yaptı falan eve gelince e nabızdan bakayım dedim. Arkadaşlar alt çene dişlerim acayip yamuk yani dışarıdan da belli bu yamukluk. Bir tane gömülü yirmilik dişim var büyük ihtimalle o baskı yaptığı için yamuk bu kadar diğerini çektirmiştim çünkü. 20′lik şu an için ağrı sızı yapmıyor ama çektirsem diyorum alt çenem için bir tedavi uygularlar mı ? Tel değilde plak gibi falan. Başına gelen var mı düzelme oluyor mu ? Yoksa hiç uğraşmaya değmez mi ?