Merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun, sağlıkla büyüsün inşallah. Bizde yattık Bilkentte korkmayın 1 gecede düşüyor genellikle önemli olan hastaneden çıktıktan sonrası 2 saatte bir süt veya mama ile beslemeniz gerekiyor. Çocuk doymaya başladığında düşüyor zaten.