Hamilelikten beri midemden çok çekiyordum. Sonrasında emziriyorum diye hastalığımı hep ertelemek durumunda kaldım. Kızım 14 aylık oldu ve endoskobi çektirdim artık dayanamadığım için. Reflü, gastrit, yemek borumda yara. Bakteri ve mikrop çıktı. Toplamda 5-6 tane ilaç kullanmam gerekiyor. Doktor emzirirken sorun olmaz dedi az da olsa süte geçermiş ama. O yüzden çok kararsız kaldım. Biraz daha ertelemeli miyim acaba tedavimi