biranne_2134 gece uyanmaması iyi eğer sabah erkenden kalkıyorsa şöyle yapın onunda faydası oldu bizde. Sabah 6 da uyandı mesela genelde yanımda yatıyor saat 07.00 ye kadar yataktan kaldırmıyorum ama hiç hareket etmiyorum, konuşmuyorum ve gözlerimi yarı kapatıyorum, bazen sarılıyorum daha sonra saat 07.00 gibi işte uyuduysa uyandırıyorum ama uyumadıysa işte günaydııın diyip öpüp kalkıyorum sonra onu da yataktan alıyorum perdeleri açıyoruz dışarıya bakıyoruz bak sabah olmuş falan diyorum sonrasında da günlük rutinimize başlıyoruz. Bir kaç güne alışıyor.