sengul34 lari12 her aşısını ozelleiro yaptiyiormum m bilmiyorum ama eczaneden alınıyor diye biliyorum sadece 2600 foaan duymustum
byskaran Ne aşısı bu 2.ayda sağlık ocağında yaptırdık daha sonra özel kendimizin alması gereken aşıda mı var