heidigril büyük tuvaletini kontrol edin. Galiba tuvalet yapamadığı veya gaz çıkaramadığı için oluyor. O aylarda küçük oldukları için nasıl yapacaklarını bilmiyorlar. Veya isteseler de yapamıyorlar. Benim çocuğum 6 ay ıkınmıştı çünkü büyük tuvaletini geldiği zaman yapamıyordu. Bence takipte kalın günde kaç defa yapıyor. Doktora gittiğiniz zaman ıkınma sorunundan bahsedersen tuvaletini kaç kere yaptığından da bahsedebilirsiniz. Gaz sancısı da olabilir biraz yardım gerekir masaj yapmak rahatlatmak gibi