songldlklts 17,5 aylık malesef 1 yaşından sonra aynı anlattığınız gibi oldu durum. Özellikle akşam yemeklerinde o ağlıyor ben ağlıyorum psikoloji falan kalmadı. Zaten 35 haftalık doğdu yakalayamadı hala yaşıtlarını. Sal diyorum kendime bazen ama vicdanım el vermiyor. Salamıyorum her gün mücadeleye devam. Öğleni geçiştiriyorum bazen. Bugün kek yedi mesela kendine uygun bi kek tabi. Akşam yemeğine acıktı ve nispeten güzel yedi az önce. Belki denersiniz. Yani tüm çocuklar 3 ana 2 ara öğün yapmak zorunda değil