imran0907 Diş çıkarırken bebeklerin kafalarını vurabildiğini okumuştum, ya da sıkıldığı için olabilir. Benim bebeğim de mama sandalyesinde sıkılınca kafasını arkaya vuruyor. Bu arada yabancılarla işetişimi nasıl? Göz teması iyi mi? Bunları yazarken aklıma geldi, benim bebeğim de alkış yapmadığı için endişelendiğim zamanlarda spotify’da “haydi alkış” diye bir şarkı buldum, birkaç gün boyunca sürekli onu açıp tekrar ettim, onun ellerini tutup yaptırdım. Sonra bir anda kendisi yapmaya başladı, şimdi alkışla diyince yapıyor