Oğlumuz sünnet oldu 3. Gündeyiz keşke canı yandıkça keşke yaptırmasaydık kendini bilseydi diyoruz. Herkes aaa iyi aradan çıkaracaksınız dedi sonraki süreçten kimse bahsetmedi. Belki biz çok hassasız bu konuda kendi kararınız olsun sadece tecrübe aktarmak istedim. Acı hissetmiyorlar bir hikayeymiş ayrıca