Son zamanlarda menenjit salgınıyla ilgili çok haber görür oldum tanıdığımız birinin bebeği de menenjitten hayatını kaybettiği söylendi içimde bi korku var aşıları yapmak istiyorum ama şu sıralar o kadar sıkışığız ki değil 2 çocuğa 1 çocuğun bile aşısını karşılayamayız napacağım bi fikri olan yada başından menenjit geçen biri varmı