Minigim38 melikenr19 24 saat icinde 3 kez oldu 2 si bayılmalı 1 i kasılma şeklinde elhamdülilllah cok şükür 1 senedir ilacı bıraktık ilaç kullanırkende nöbeti yoktu rabbim tüm herkese şafi ismi ile şifa versin
melikenr19 Bizimde 45 günlükken başladı yarım 3. Eeg si çekilecek şuan 5 aylık Keppra kullanıyoruz nöbetleri olmuyor çok şükür genetik testte verdik inşallah bizimki de geçicidir zor bir süreç