limonludondurma_ Bebeğim 10 günlük bıraksam saatlerce uyur .Saat 2 de falan banyo yaptırdım uyuttum .şuan saat 5 hala uyuyor uyandırmalı mıyım .instagramda Osman gönülal diye bi doktor var 3 4 saat uyusada karışmayın diyor ilerde uyku sorunu yaşarmış .tecrübeli anneler ne yapmalıyım sizce.benimde 2.çocuğumama ilkinde hiç uyku diye bişey yoktu .o yüzden bebeğimin uykusuna karışmak istemiyorum
patimum limonludondurma_ canım 1 aydan sonra 3-4 saat durabilir ama daha 10 günlük olduğu için 2-2.5 saatte bir beslemeye çalış sarılık vs olmasın ve kan şekeri düşmesin diye. Ben 40’ı çıktıktan sonra 4 saat uyumasına izin vermiştim doktorum öyle dediği için. 3 aylık olduk artık gece uyanmadığı sürece uyandırmıyorum
organikirmik limonludondurma_ 10 günlük bebek acıktığının farkına varamaz kan şekeri düşer siz de uyuyor sanarsınız bayılır çocuk. 1 ay ya da 40′ı çıktıktan sonra bırakın uyusun
nfs_bebe Canım 27 günlük bebeğim var ben 2 saatte bir kendim uyandırıyordum artık bir ayı doldurmak üzere olduğu için bir kaç gündür sadece gece 3 3,5saat uyumasına müsade ediyorum sonra yine kendim zorla kaldırıyorum