smnbr bizimde cırtları açılmıştı. İade edin dedi mağaza. E o sırada ne giyecekti mesela. Bir de 2. Ayakkabısıydı. Birincisinin teki kaybolmuştu. Ayakkabı tamircisinde yaptırdım geri.
Sonra Puma, skechers, Adidas ve lacoste aldım. Lacoste un biraz ön kısmı dar onun dışında iyi rahat hafif bir ayakkabı.
Annem de viccodan oğluma hediye kısa bot aldı. Cırtı bir süre sonra yapışmamaya başladı. Bize hep cırt problemi denk geldi sanırım 😂😂😂 öyle çok cırt açan insanlar da değiliz aslında ama anlamadım gitti.