Anneler , biz özel evolvia AC kullandık bu zamana kadar. Bebeğimin kabızlık problemi vardı . Bütçe olarak biraz zorladı açıkçası . Şimdi 6 aylık olduk değiştirmek istiyorum. Hangi mamayla devam etmeliyim ? Bebeğimin seveceği kilo alacağı mamayı bulmak istiyorum. Sizce ?