Kızlar merhaba 3 ay 9 günlük kızım yaklaşık 1 haftadır emiyor ve neredeyse hemen kusuyor süt kesiği gibi. Geçen çarşamba rota ve menenjit aşıları olduk onunla alakalı olabilir mi? Ya da üşütmüş olabilir miyiz neden olur böyle kusma? Gıda alerjisi yok, bir haftadır pek aman aman iştahlı da değil yani aşırı beslenmeden de olamaz. Lütfen tecrübeli annelerden cevap bekliyorum kafayı yiyeceğim.