bebegim95 Kızlar selam, adetim biteli 10 gün oldu 3 gündür de çok hafif lekelenme yaşıyorum anlamadım gitti. Kasıklarım da ara ara ağrıyor . Yani eşimle de korundum . Ama niye böyle oldu anlamadım😣