Hamile kalmadan önce diyetisyene gidiyordum daha doğrusu online diyet yapıyordum güzel sonuçlar almıştım. Doğum yaptım 8 ay oldu pek kilo almamıştım ama doğumdan sonra ne bulursam yedim şu an tartıya çıkmaya korkuyorum. Aynı diyetisyenle yeniden diyet yapmak istedim fiyat sordum, neredeyse 7 katı fiyat değişmiş. Bu ülkede basit şeylere bile ulaşmak neden bu kadar zor.. sağlık için bile çoğu şeyden geri durmak zorunda olmak gerçekten zor. Ha diyetisyensiz de elbet olur ama onun verdiği mecburiyet ve takip edilme dürtüsü para verdim boşa gitmesin düşüncesi ile daha kolay dikkat ediliyor sanki. Ki bu belki de işin gereksiz tarafı, biliyorum daha gerekli şeylere ulaşamayan çok insan var.
Ferah günler görürüz inşallah tek temennim 🤲🏻