Bebeğim 4 aylık, 2 haftalıkken başlayan bir kaka yapamama problemi var. Anne sütü+ mama ile besleniyor. Bu durum ara ara düzelir gibi de olsa yine aynı oluyor ortalama 8-9 günde bir kaka yapıyor kıvamı sıvı ve hardal rengi. Karnında bir sertlik vs. olmuyor. Farklı Probiyotikler, masaj,ılık duş her şeyi yapıyorum ama hala aynı. Aynı zamanda gazlı bir bebek yeni yeni azalmaya başladı.Yaklaşık 1 ay kadar relaktaz damla da kullandık ama aylardır devam eden bu süreçte hiç bir şey tam fayda etmiyor nadiren fitil de kullanmak zorunda kaldım. Bu durum ne zaman düzelir yaşayan var mı böyle bir şey?