mom97X Bir bilgim olmamakla birlikte, oğluma açtığımda kötü hissetmediğim birkaç kanal var. Blippi, bam bam tam, harfler ve sayılarla ilgili şarkılar bunlar. Ekranın zararlı olduğunu biliyorum ve katılıyorum bu konuya ama illaki anneme bıraktığım oluyor ve orada da oyalamak için ekran veriyorlar. Ne zaman kapanması gerektiğini ve bunun için ağlamaması gerektiğini bildiği takdirde ben ekranı sorun etmiyorum. Kaldı ki bir süre sonra sıkılıyor. Kimseye ekran tavsiye etmiyorum bunu belirteyim.
bizim sürecimiz bu şekilde, bazen 2-3 gün izlemediği bile oluyor. Hava iyi olduğu her gün dışarıdayız bu arada bol bol akran görüyor. 🌸