kirmizibalik_ gulseew kilosu gayet iyi bence, biz 3690 dı doğum kilosu, 3. ay kontrolünde 5405 çıktı, yani bir ayda sadece 400 gr almış bizde ek olarak mamaya başladık
vildndnmz Benim kızımda 3.300 gr doğdu şuan 3 aylık 5.135 gr 60 cm doktor normal dedi ama bana göre kilo alamıyor sanki
queen14 gulseew biz evolvia nutripro plus kullanıyoruz gaz sorunu yüzünden ne mamalar denedik sma hipp bebelac aptamil hatta diyet mama bile denedik ama en iyisi evolvia oldu en temizi hipp aslında ama hipple doymuyodu ve çok kusuyodu