beril166 Kızlar merhaba, 1 yaşına girecek olan bebeğim için doğum günü mekanı arıyorum. Özlüce civarı önerisi olan var mı 🌸
kevser_ceyhan Fsm de arzucca var hem yeri çok merkezi hem sahibi oldukça yardımcı ve güler yüzlü oldukçada fiyat aralığı da makul kızımın 5 yaş doğum gününü kutladık geçen yıl çok güzel geçti organizasyon gayet başarılıydı