urazseyda Bebeğime alerji maması yazdılar evolvia rp1 doktor kahve şuruplarıyla tatlandir dedi ama neyle tatlandirabilirim bilen varsa söyleyebilir mi
mss_12 urazseyda kahve şurubu mu? Bende evolvia kullandım pekmezle tatlandır dedi bana Dr.kahve şurubu bize bile zararlı bence pekmezi deneyin öyle içti benim oğlum.
tultanhanim urazseyda yengem yeğenim için vanilya şurubu kullanıyordu. Onu bir araştırıp bakın isterseniz.
hlymlt urazseyda og markasının veya beyoryaniğin elma suyu konsantresi var o çok iyi oluyor deneyin bebek hemen kabul ediyor
urazseyda hlymlt alıştı artık Dr oetkerin vanilya surubunu kullandım mecbur internetten alsam gelmeseni bekleyemezdim 4 günde kestim onuda şimdi yiyor mamasını