tazeanneyimben_ tecrubeli anneler oğluma bronşit tanisi konuldu. 2 gundur hastanede yatiyoruz.. balgami nasil atar bi yöntemi var mi? yaşayanlar fikir sunabilir mi?
sena4 Serum fizyolojiği dolapta bekletin nebülizatör cihazına koyun günde 2 3 kere soguk buhar olacak şekilde hava tutun sonra sırtına pat pat vurun balgamı atacaktır yada yutup kakayla çıkacaktır biz bu şekilde kurtulduk geçmiş olsun