kubra345 Kızlar ne kullandıysam geçiremedim yüzümde kapalı komedonlar çok var özellikle alnımda kullanıp memnun kaldığınız ürünler var mı bir süredir de yapamıyorum bakım çocukdan dolayı şimdi tekrar bir düzenip oturtup baştan güzelce yapmak istiyorum
masal_miray kubra345 the purest in peelingini kullanıyorum ben toz halde olan çok düzenli olmasa da yapabildiğim zamanlarda cildime çok iyi geliyor gözenekleri açıyor ardından mutlaka tonik ve nemlendirici şart 😊
kubra345 masal_miray tonik ve nemlendirici olarak ne kullanıyorsunuz bir de bahsettiğiniz ürün sivilce yapıyor mu teşekkür ederim bu arada 🤍
masal_miray kubra345 rica ederim 😊 bende yapmadı hatta yağlı bir cildim var benim her ürünü sevmiyor bunu uzun zamandır kullanıyorum tonik de aynı marka, nemlendirici cream co su bazlı çok hafif güzel bir nemlendirici.
denizz42 kubra345 bendede alnımda komedon sorunu çok son zaman bi diyete girince azaldığını fark ettim ama bende bağırsak hassasiyeti var sanırım onu netleştiricem yiyeceklere karşı. Sizde ne yaptıysam geçmiyor yazınca öyle bişeyiniz olabilir diye yinede aklınızda bulunsun