balkizannesiiiii Onların alanı ve gebelikte en uygun dozu veya nasıl bir yol izleyeceğinizi orası söyler en doğru şekilde. Beni de şekerden dolayı takip etmişlerdi,kadın doğum doktorumun bir yorumu yoktu doz vs konusunda,dahiliye düzenliyordu hepsini. Çok gecikmeden kadın doğum muayenenizi de yaptırın tabiki.