melislinaa Kızım avent tuttu diye oğlumada o marka aldım ama öğürüyor istemiyor 2.5 aylık onu istemeyince bibs aldım onada aynı tepkiyi veriyor bu emziğe nası alıştırabilirim ??
beyzzsenturkk_ melislinaa her bebek tutacak diye bişey yok ya benim kızım hiç tutmadı 4 aylıkken zorla tutturduk ama sadece uykuda alıp tükürüyordu sonra yine kendiliğinden bıraktı 3-4 ay kullandı
mrbld melislinaa ilk kızım asla emzik tutmadı. İkinci kızım tuttu. Dokundurup dokunduruo hırslandırıyordım öyle agzına aldı. Bırakmaması için de bebeği kucagım aldım ama emziği ağzı ile göğsüm arasına sıkıştırdım süt kokusu duysun dite. Öyle öyle alıstı benmki