yenianne___ İlk başta ben bebelac kodlanıyordum bi süre sonra balık gibi kokuyordu değtirdim doktor tavsiyesiyle hipp kullanıyorum içeri daha iyi ve temiz
queen14 yenianne___ evolvia nutripro plus bizde bir çok mama denedik hipp organik combotik hipp organik ama bebeğim doymuyordu evolviadan memnunuz şuan için
esiilaa yenianne___ 8 aylık olduk doğduğundan beri hipp combıotıc kullanıyoruz ilk 6 ay anne sütü ustune alıyordu 6 ay sonra tamamen mamaya geçtik biz memnunuz değiştirme ihtimalimiz olmadı hiç
lelif queen14 bende evolviya kullanıyorum meme + mama şeklinde ilerliyoruz 2940 doğdu 2800 e düştü şuan çok şükür 4500 kğ olduk 1 ay 5 günlüğüz kabız vs olmadı
senosko esiilaa şifa sağlık sıhhat olsun inşallah peki ek gıda döneminde hipp markalı ek gıda ürünlerini kullandınız mı
mrv129_ gamzesezer kilo alımı güzel fakat benim oğlumda reflü olduğu için kusuyor ama diğer mamalara göre en iyisi buydu kustuğu halde güzel kilo aldı
nsakbra Hipp organic combiotic kilo alımı düştü golden goat kullandık aynı kaldı aptamil pronutraya geçtik toparladı bundan devam ediyoruz
vilanel nsakbra ben de aptamil conformilden hipp e geçtim ama doymuyor gibi. Pronutradan memnun musunuz o da kakasını yeşil yaptırıyor mu? Ve haftada kaç gr alıyor bebeğiniz
[silindi] yenianne___ keçi sütü bazlı benim kullandığım. Organic combiotic denedik 1 ay çok kusma yapmıştı. Sonra keçi sütlüye geçtim çok memnunum