annelikyolculugumm
Bu bence bununla ilgili değil ya tamamen kendi karakteri bence bebeğin, benim oğlum doğduğunda göğsümü kabul etmedi yani neredeyse direk biberon ile başladım 4. Ayda biberon reddi yaşadık mesela 2 ay sürdü uyurken yedirebiliyordum çoğu zaman sonra geçti tekrar ara ara yapıyor tamamen bebeğin karakteri bence