Kızlar benim oğlum 18 aylık iki kere kalp ameliyatı oldu bu yüzden yutma yetisini kaybetti şu an pirinç unu maması hazırlıyorum içim devam sütüyle çorba içiriyorum avokado lu zeytinyağlı yoğurt veriyorum meyve veriyorum şeftali elma püresi veya armut püresi ama hala kabızlığı devam ediyor hatta çorbasına da zeytinyagı koyuyorum başka bir öneriniz var mı metsil vermişti doktorumuz ama onu da devamlı kullanmak istemiyorum veya kullansam bir sorun olur mu kullanan var mı?