Merhaba. Kızım 4 ay 21 günlük. Gece rahatsız olmadığı sürece bez değişimi yapmıyorum. Bu sabah ilk defa 10 saatlik süreçte çiş yapmamıştı. Hiç yoktu. Sonrasında yaptı ama normalden az gibi geldi. Mamasını her zamanki kadar yemişti. Başına gelen var mı? Bilgilendirirseniz çok sevinirim