zeynep1028 açlıktan değil o alışkanlıktan maalesef. içince uyuduğu için siz aç olduğunu düşünüyorsunuz muhtemelen. benim oğlum da öyleydi yavaş yavaş azalttık. yoksa her uyanmaya ağlıyordu mamayı verince susuyordu devam ediyordu. baktım bu böyle olmayacak daha az yaptım başta mamayı, biraz daha sulu yaptım, her uyandığında vermemeye çalıştım. yine tam anlamıyla kesemedik ama şimdilik gece 1 e düşürdük. kan şekerini yükseltiyor o mayıştırıyor dediğim gibi hemde alışkanlık. diş çürüğü de yapar yarın öbür gün. o yüzden azaltarak kesmek lazım.