Htcygz Bebeğim 20 günlük. Sütüm akşamları azalıyor akşam ve gece vermek için devam sütü önerisi olan var mı
Annesinin-pasasi Htcygz biz hipp denedik bize pek yaramadı sma da yoğun gaz yaptı bebelac gold iyi geldi onu kullandık
Juniorannesi Htcygz ben aptamil 1 kullanıyorum. Doktorumuz da aptamili önerdi. Hipp de bir kere kullandım bebeğim doymak bilmedi aptamile döndüm.
Acemianne22 Annesinin-pasasi bebekten bebeğe değişiyor aslında biz değil bebek karar veriyor hangi mamanın olcağına bizede bir tek hipp iyi geldi
Annesinin-pasasi Acemianne22 ben zaten illa şu markayı alın demedim bize o iyi geldi onu kullandık dedim
Erbays_mom Bende aptamil kulllanıuoyordum. Sık sık acıkıyordu. Huysuzluk yve gaz yaptı. Sma ya gectk. Rahat ettik. Kilo alımıda düzeldi
Afrasel Htcygz bende ilk hipp aldım çok gaz ve kabız yaptı similac aldık çok iyi geldi kilo alımımız güzel ve gaz sorunu neredeyse hiç yaşamıyoruz