Bebeğim 10 aylık ve ek gıdaya başladığımızdan beri yemeye çok merakı yoktu fakat son 2-3 haftadır neredeyse bie şey yediremiyorum. Bugün sadece 2 zeytin yedirebildim ve sevdiği şeyleri (yoğurt gibi) de yemez oldu. Demir değeri normal çıkmıştı, dolayısıyla iştahını artıracak neler yapabilirim neden böyle oluyor yardımlarınızı rica ediyorum lütfen. Yemek yemiyor diye stresten her öğün zehir oluyor bana