Kızım biraz hasta gibiydi akşamları özellikle burun tıkanıklığıyla beraber dün burun akıntısı da başladı. Dün kaynanam sağlık ocağına gidecekti bende kızımı göstereyim dedim. Doktor Aferin şurup verdi günde 3 defa 1 ölçek. Eve gelince bir ölçek içirdim sonrasında kâğıda baktım 2 yaş altı kullanılmamalıdır yazıyor kızım 19 aylık. Öyle pişman oldum öyle korktum ki 2 yaş altına solunum darlığı vs etkileri varmış. Doktorumuza yazdım günde 2 defa yarım ölçek vermem gerektiğini söyledi. Düşünüyorum ya 3 defa içirseydim fazla gelseydi bir şey olsaydı Allah korusun. Doktor diye güvendim ve içirdim. Bu arada kendi doktorumuzda çok yoğun randevu 1 ay sonraya gösteriyordu sadece burun akıntısı içinde gitmeyeyim dedim keşke gitseymişim