ipekgumen1 Tüplerim bağlı ama 1 hafta geçti regl olmadım neden olabilir anneler magnezyum tansiyon ilacı kullanıyorum ilaçlardan dolayı gecikmiş olabilir mi yaşım 41 geçen ayda 3 gün gecikmeli geldi
Taftafgiller ipekgumen1 Tüpleriniz bağlıysa çok zor bence ihtimal onda bile var diyorlar ama 10000 de 1 dir belki sanmıyorum
gg3848 ipekgumen1 yani bu durumda bir sıkıntı olmaz zaten çok düşük bir ihtimal yine de içiniz rahat etsin bence test yapın ama mevsim geçişi kullandığınız ilaçlar eğer stresli bir dönem geçirdiyseniz onlar etkilemiştir