Kızlar selam bebeğim 8 buçuk aylık babamdan çok korkuyor aşırı yabancılıyor. Babam sakallı ses tonunda biraz kalın adam torununu sevemiyor bizim eve gelemiyor o derece 😁 Bu durum hemen başlamadı 2 3 ay önce başladı oyuncaklar aldık sakince alıştırmaya çalıştık ama yok katılarak ağlıyor sonuç uzaklaşmak oluyor . Bu durum bizi çok zorluyor çünkü işe başladığımda anneme bırakacağım. Olumsuz hiç bir şey yaşanmadı sadece bugüne kadar çok sık görmedi babam garibim de çok üzülüyor 😁 Bu yabancılamayı nasıl aşabiliriz başına gelen var mı