Merhaba boynumda küçük boyutlarda birkaç bulgu gördü doktor ama önemli değil 6 ay sonra tekrar vakalım dedi ama ben gün içinde baskısını varlığını hissediyorum ağrı yok ama orada olduğuna dair hisleri mevcut. Tiroid değerlerim de normal. Kardeşi doktor olan bir arkadaşım nodülleri olduğunu ve selenyum kullandığını 3 ayda yok olduğunu söyledi. Danışmak istedim. Ben de kullansam zararı olur mu acaba